Erotikbloggen: Jeg er blevet personlighedsrøvet

Så er man blevet overgrebet af ukendt mand.

Det begyndte med, at en lækker kvinde, jeg smådatede, fortalte, at hun havde fundet min anden profil, fordi hun googlede et par ord fra min datingprofil. Som jeg i sin tid prøvede af herinde først:

https://erotikbloggen.wordpress.com/2008/10/20/erotikbloggen-datingprofiler-som-de-kunne-v%C3%A6re/

Jeg indrømmede: Ja, jeg har en blog.

Hun mente nu alligevel, det mere var en profil.

Jeg nægtede.

Senere google jeg de ord selv. Og fandt min profil på en blog på scor.dk. Deres profiler er søgbare i google. Hvem havde troet det.

Nå, ikke bare min tekst ligger der. Han har sågar også taget nogle af kommentarerne med over – og alle trykfejl.

Fint nok og måske lidt smigrende, at han kan lide mine ting så meget, at han bruger dem selv. Indtil jeg opdager flere og flere af mine tekster. 26 i alt. Cirka en fjerdedel af samtlige hans blogindlæg er faktisk mine. Uden at han angiver det.

Et par af de andre er heller ikke hans – skrevet af kendte forfattere og ukendte bloggere. Han egne er rimeligt ringe.

Jeg melder min ind i scor og skriver til ham. Han svarer ikke. Jeg kontakter scor.dk, som låser hans profil, da han ikke reagerer.

Jeg googler nogle af hans scorbilleder. En mands overkrop er fra men’s health, dykkerbilleder fra et fotoblad.

Jeg finder hans profilbillede (uden ansigt) på facebook. Der fremgår det, at han er uddannet fra Cambrigde, arbejder i Cern. Billedet af mand i bar overkrop er der også, ligesom en hel del af mine (o andres) tekster.

HVis det er korrekt, at han rent faktisk har den uddannelse (det fremgår af nogle af hans egne tekster, at han udgiver en bog), så ved han, at kildeangivelse er centralt i journalistik og forskning.

Vi har fem fælles venner. Men det er mediepersonligheder, han givetvis aldrig har mødt IRL.

Han er simpelthen en fake fra ende til anden.

Du kan finde ham her – gør dig ven med ham og skriv på hans væg og spørg, hvad han har gang i, på hans væg.

http://www.facebook.com/wilkinsson?fref=ts

Jeg kunne gøre det på fb – men dels gider jeg ikke at offentliggøre, at jeg har denne profil, dels har jeg lidt ondt af manden. Det er jo sørgeligt.

Og det aller værste – nogle af kommentarerne på scor under mine indlæg antyder, at han fik fisse på det…

One thought on “Erotikbloggen: Jeg er blevet personlighedsrøvet

Add yours

  1. Verden er desværre fuld at psykopater, bl.a. kendt på at de er uden selvindsigt og med den holdning at de er i deres gode ret.. Jeg tror du kæmper en kamp du ikke kan vinde, men derfor er han alligevel præcis det, en psykopat! Glæd dig over at du er så god du er værd at kopiere. Om ikke andet :-).

    Kærligst, FO

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

Up ↑

