Erotikbloggen: Jeg er blevet hård…

L. har været min bolleveninde i mange omgange. Over flere år. Hun har gentagne gange efter en periode afsluttet vores forhold, fordi hun blev for involveret. Og når jeg og det så er kommet på tilstrækkelig lang afstand, er der så tikket en sms ind: ‘Hvornår skal vi have sushi og massage?’

Og jeg er ikke den, der bærer nag (i hvert fald ikke i denne forbindelse). Så vi mødes og tager tråden op, hvor den slap. Således også denne gang – og dog:

-Jeg synes, du er blevet lidt kantet. Lidt hårdere! siger L, da vi ligger våde af sved og olie.

Først mener jeg, at det er noget, hun bilder sig ind, mens senere kan jeg se hendes pointe. Denne gang var vores leg ikke så glidende sensuel, tantrisk og totaltkropsinvolverende. Mit beat var lidt anderldes, lidt mere direkte, hårdere, lidt mere jegskalgidig. Mere rock ‘n’ roll – mindre new age.

Og så er det, jeg tænker, at måske har jeg taget skade af det seneste års sexkapader. Hm. Jeg har haft spændende møder med nogle kvinder, som kan have farvet mit sexliv. A., som ville have hele armen med at kvæles, styres, kneppes, pikgagges og hele svineriet og som kunne få alle mulige orgasmer. E., som var besat af analsex og ikke rigtig ku det der med at blive slikket. K., som ville have lussinger og smæk og pik så dybt og så hårdt som muligt i alle huller i vilkårlig rækkefølge. (Jeg har endda taget mig selv i at savne det mere blide glidende. Well, lidt). Alle tre ville have det hårdt og brutalt i højt tempo (et gentagent, tryglende ‘åh for satan, knep mig nu, knep mig’, når man svedende høvler deruda’, er vist en indikator på, at lækkerlangsom hyggenussesex ikke var på programmet).

Jeg håber dog, at jeg bare har fået opelsket flere facetter i mig selv. Vil gerne favne snarere end at skubbe fra mig. Det vil vise sig.

 

 

 

 

 

 

 

22 thoughts on “Erotikbloggen: Jeg er blevet hård…

Add yours

  1. Jeg menr på ingen måde at du praler, men min erfaring gennem årene er, at alle oplevelser og erfaringer er personlige og dermed meget svære at dele med andre, med mindre de har oplevet eksakt det samme.
    Derfor finder du kun svarene i dig selv.
    Søger du andres svar og holdning, vil du alligevel vælge hvad der matcher det du selv føler inderst inde.
    Vores erindring om fortiden er udelukkende skabt på de følelser og de holdninger vi har i nuet.
    Hvad husker du bedst,- din første røvfuld eller din første is. Det er nok afhængigt af dit humør den dag du tænker tilbage.
    Hvis du var blevet kold, havde du sgu aldrig skrevet en stavelse,- det vidner om din bekymring, og den vil vise dig vejen.

  2. #18 chefen
    jeg er enig med dig – er dog i tvivl om, du mener, at jeg praler med erfaringer/scoringer. Det synes jeg nu ikke. Det er svært at skrive om mit følelsesliv og sexliv, hvis jeg ikke må skrive om min erfaringer og tanker om dem.

  3. #17 mmm
    Jeg er ikke helt enig – jeg synes neop at det er interessant at finde ud af, hvordan jeg (man) scorer eller ikke scorer. processen er spændende.

    det kan da godt være, at jeg er følelseskold. det er jeg nok bare til at begynde med så, ikke på grund af x antal bolleveninder.

  4. Erfaringer er rigtig gode at have, de skaber vores sjæl og giver os identitet.
    Når vi så begynder at fortælle offentligt om dem, bliver de reduceret til tomt praleri.

  5. Nææ det ved jeg jo ikke noget om! Men det indtryk du giver her på siden er jo at du har “mange” bolle veninder.. Det er udfra dem jeg mener du måske kan komme til at blive føleses kold. hvordan du “score” dem er vel i og for sig oz lige gyldigt…
    Men min pointe er at du måske kan virke kold og hård fordi du har for mange forskellige kvinder “inde” i dit liv.

  6. 14 mm – hm, engang imellem får den den fornemmelse, at nogle tror, jeg er den store scorefætter, der vælter mig i damer, som jeg derefter kasserer. intet kunne være mere forkert. jeg har fx ikke scoret i byen i over ti år – og det på trods af at byture er min eneste reelle hobby.

  7. Ja eller oz har du sgu taget skade!
    Kan ikke lade være med at sidde og tænke på en artikel jeg en gang læste, om en gigolo. Han var efter et utal af kvinder, nået der til at han blev “hård” følelses mæssigt! Vel fuldstændig som en kvindelig prostitueret kan blive det. Han måtte erkende at han blev nød til at stoppe, hvis det nogensinde skulle lykkedes ham at have ægte følelser for en kvinde igen…
    Bare lige en tanke… til dig fra mig…

  8. Dén tror jeg nok at jeg havde fanget!
    Hvis du selv synes at du er et svin på lagenet, så er du vel det…

  9. Kan man spole tilbage og blive den man var?

    Personligt er det ikke noget jeg ønsker, for det vil betyde jeg skulle frasige mig den jeg er nu.

    Betyder det, at jeg er blevet mere hård? Nej, måske mere varsom, måske mere åben, måske på en anden måde? Måske favner jeg mere i dag? Eller rettere, det ved jeg, at jeg gør og ved det også har betydning for langt flere facetter, end der hvor jeg lige nu og her udforsker og eksperimenterer med de hårdere sider af min seksualitet.
    Betyder det jeg ikke kan savne det blide og hyggesexen, som den var? Johh det kan jeg, men jeg nyder den måske anderledes og mere intenst nu og det vil sikkert farve den måde det blide og hyggesexen udtrykkes med den jeg er sammen med…Og jeg ville helt sikkert få den samme melding, hvis jeg havde sex med en fra før.. En som jeg begyndte mine hårdere eksperimenter med har bemærket det og det uden vi har kastet os ud i lagenakrobatikken.

    Egentligt en interesant observation du har gjort dig. Måske havde du ikke gjort dig den observation hvis du ikke havde været sammen med en som bemærkede det hos dig? Måske var det hendes usikkerhed som ramte dig, hende som ikke kunne favne så bredt som dig og derfor skubbede dig(sin usikkerhed) fra sig? Måske?

    LilleQ

  10. ;-) ah… du er ikke for hård. men måske vi kvinder er for hårde. ved ikke -s- alt for mange mænd er hæmmet. når vi så endelig møder en kan tør vil kan det nok være vi forlanger meget. kom i hu, et mega mættende knald svarer til giga vitamin pille -s-

  11. hvad med at du startede helt forfra…. altså med det hyggenussesex … så du kan huske hvordan det var …det kan godt være hyggeligt at elske med romantik i baghovedet…
    Mon ikke mere og mere skaber en eller anden form for hårhed så man glemmer de små berøringer og de søde ord som man kan hviske stille imens man elsker … ;)

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

Up ↑

